Dnes je 22. 8. 2018

Vítej hoste

Pokud nemáš účet, můžeš se zdarma zaregistrovat.

Partneři webu

» Odkazy na web - záložky a rozcestník
» Thief - informace o hře

Age of Mythology

Vyhledat




Počítadlo

25. 2. 2008 22:00:57

Kronos

Král titánů - civilizace boha Kronose může přemísťovat své budovy. Obléhací zbraně a mytologické jednotky jsou levnější.

Autor: skp Diskuse k článku (0)

25. 2. 2008 21:59:47

Gaia

Gaia - matka titánů a bohyně země. Budovy se po poškození sami opravují. Nepřátelé nemohou stavět své budovy na území této civilizace. Rybářské lodě a obchodní jednotky jsou levnější a odolnější. Ekonomická vylepšení jsou levnější.

Autor: skp Diskuse k článku (1)

25. 2. 2008 21:58:18

Oranos

Oranos - vládce všech Titánů a otec Kronose. Vidí hned od počatku stanovište, kde se dají stavět městská centra. Umožňuje cestovat průchody (Sky Passage) a tím rychle přemísťovat své jednotky. Průchody se však musí nejdříve postavit. Lidské jednotky jsou rychlejší.

Autor: skp Diskuse k článku (1)

25. 2. 2008 13:30:13

Ra

Ra - bůh slunce. Hrdinové posilují ekonomicky produktivitu budov. Lučištníci na vozech a velbloudi jsou odolnější a rychlejší. Odolnější jsou i monumenty, které jsou navíc i levnější.

Autor: skp Diskuse k článku (0)

25. 2. 2008 13:28:35

Set

Bůh pouští, zla a chaosu. Hrdinové Seta mohou ochočit zvířata a pak je použít k boji, průzkumu, nebo je použít jako potravu. Střelecké jednotky se cvičí rychleji. Jednotky z pevnosti jsou levnější.

Autor: skp Diskuse k článku (0)

25. 2. 2008 13:26:25

Isis

Ochranná bohyně, která pomáhá lidem v nouzi. V případě, že postavíte monument ve svém městě, nebude moci nepřítel použít žádnou božskou moc v okolí tohoto monumentu. Městské centrum zvýší populační limit o tři jednotky. Všechny vylepšení, včetně postupů do vyšších věků, stojí méně surovin.

Autor: skp Diskuse k článku (0)

23. 2. 2008 21:35:58

Loki

Loki - bůh ohně a klamu. Hrdinové produkují při boji favor, který když dosáhne určité úrovně, vyvolá mytologickou jednotku. To tuto civilizaci dělá velice ofenzivní. Jednotky z chrámu stojí méně přízně. Vůz pro sběr surovin je levnější a rychlejší, ale je méně odolný proti útoku nepřátel.

Autor: skp Diskuse k článku (2)

23. 2. 2008 21:35:05

Odin

Odin - bůh válčení, vědění a smrti. Jednotky Odina se sami regenerují. V chrámu dostanete dva havrany pro průzkum okolí a sledování nepřítele. Lze je zneškodnit pouze střeleckými jednotkami. Lovci rychleji zpracovávají maso při lovu.

Autor: skp Diskuse k článku (0)

23. 2. 2008 21:33:50

Thór

Thór - bůh hromu používající mocné kladivo. Jestliže jízda útočí na budovy, produkuje zlato. Tak jako všechny severské národy, i tato civilizace má trpaslíky, avšak Thór má pro své trpaslíky bonusy. Stojí méně a sbírají jídlo a dřevo rychleji, než trpaslíci jiných severských národů.

Autor: skp Diskuse k článku (0)

19. 2. 2008 12:24:54

Hádes

Hádes - vládce podsvětí. Budovy jsou odolnější proti nepřátelům. Jestliže některý voják padne, je šance, že se z něj vytvoří u chrámu stín, který může být znovu nasazen do boje. Lučištníci mají větší útok. Větší útok mají i věže, pevnosti a městská centra.

Autor: skp Diskuse k článku (0)

1 2

Copyright © 2008 - 2011 aom